В ГЛАВНОЙ РОЛИ – ВАШ БРЕНД

1+1

ТИП ПРОЕКТА: ТВ программа
ПРОГРАММЫ:
Вечірній квартал
Вдаримо по танцях
Битва за дім
Свiтське життя.
ОПИСАНИЕ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Свiтське життя

завантаження (2)  Ведущая этой модной программы Катя Осадчая – это самая известная украинская светская львица, она является владелицей самой большой коллекции невероятно дорогих и фантастически красивых и экстравагантных шляпок. Она занимается тем, что всегда находится в поиске самых свежих гламурных новостей и сенсаций из мира шоу-бизнеса и политики, а также других сфер общественной жизни страны, которые могут быть интересны зрителям, потому что все эти новости касаются жизни известных и богатых людей и звезд шоу-бизнеса, театра и кино. Она всегда находится в центре самых интересных событий.

 

Возможна интеграция в сюжет и спонсорство  брендов премиум-сегмента.

Дивіться «Свiтське життя» на телеканалі «1+1» щосуботи о 10:55 та щонедiлi о 23:00

 

 

 

Великий пекарський турнiр.

383831698  Новий масштабний проект «Великий Пекарський турнір» — найдобріша кулінарна битва. У загальнонаціональному конкурсі на найкращу випічку будуть змагатися 12 учасників-непрофесіоналів. Оригінальний формат «The Great British Bake off» належить компанії BBC. Шоу вже успішно адаптовано у Франції, Бельгії та Данії, а в 2013 році проект запускається в США, Австралії, Норвегії, Польщі та Україні. Ведучий проекту «Великий Пекарський турнір» — Юрій Горбунов.

 

Возможна интеграция в сюжет и спонсорство кулинарных и околокулинарных брендов.

Дивіться «Великий пекарський турнiр» на телеканалі «1+1» щонеділi о 20:15

 

 

 

Свiт навиворiт.

383746341  Автор «Світу навиворіт» подорожує країнами,  в які не прийнято їздити з туристичними турами. У програмі ви побачите рідкісні традиції та унікальні ритуали, неймовірні знайомства з аборигенами. Дмитро Комаров — український журналіст і фотограф, спеціальний кореспондент газети «Известия в Україні».

Автор і учасник масштабних експедицій віддає перевагу подорожам насамоті — купує квиток в один кінець і надовго їде в незнайому країну, щоб зрозуміти її зсередини, стати її мешканцем, показати її виворіт.

У багажі Комарова сьогодні близько 20 країн: Кенія, Танзанія, Непал, Бірма, Таїланд, Азербайджан, Казахстан, республіка Кабардино-Балкарія та інші. Подорож Комарова по Індії була внесена до «Книги рекордів України» як максимальний пробіг «своїм ходом» по цій країні за мінімальний термін — 20 000 кілометрів за 90 днів. Дмитро так само сходив на Кіліманджаро, Ельбрус і Монблан.

 

Возможна интеграция в сюжет и спонсорство туристических компаний, одежных брендов, операторов мобильной связи, производителей смартфонов и пр.

Дивіться «Світ навиворіт» на телеканалі «1+1» щосуботи о 12:00

 

 

Битва хорів.

 

383826657

Наприкінці жовтня на телеканалі 1+1 стартує масштабне, унікальне для України вокальне шоу «Битва хорів«. Продюсери проекту обіцяють кардинально змінити уявлення українців про хоровий спів і довести, що хор — це стильно, модно і сучасно.

«Битва хорів» — українська адаптація всесвітньо відомого формату Clash of the Choirs. Шоу дебютувало на каналі NBC в 2007 році і надихнуло американців на створення культового телесеріалу Glee. «Битва хорів» вмить завоювала серця глядачів — на сьогоднішній день формат адаптований у 15 країнах світу, серед яких Франція, Великобританія, Польща, Данія, Швеція.

«Битва хорів» — шоу, яке з першої хвилини вражає масштабністю і неймовірним розмахом. Битися на сцені між собою будуть 8 хорів, по 15 учасників у кожному. До перемоги їх поведуть зіркові наставники — ними стали виконавці, визнані в Україні, Росії і за кордоном:Алессандро СафінаВолодимир ГришкоРусланаОлег СкрипкаІрина Білик,Злата ОгневичГарік Кричевський та Наталія Гордієнко.

«Битва хорів» розпочнеться з етапу масштабних всеукраїнських кастингів, під час яких зіркові тренери відправляться по містах, де будуть набирати собі команди. Створені після кастингів колективи боротимуться за перемогу на великій сцені. Від ефіру до ефіру хори будуть ставати частиною унікальних постановок.

«Битва хорів» ламає звичні стереотипи: до виробництва проекту приєднаються досвідчені музиканти, а конкурсанти будуть виконувати тільки якісну фірмову музику. У шоу зазвучать як перевірені часом, так і сучасні хіти, переважно в несподіваних аранжуваннях і кавер-версіях.

За правилами «Битви хорів», після кожного ефіру один з колективів, який отримав найнижчі бали від суддів проекту, буде залишати шоу. Хто складе компанію в трійці журіНіні Матвієнко та Михайлу Турецькому — поки залишається таємницею.

Ведучий проекту — Юрій Горбунов.

 

Идеальным спонсором был бы производитель питьевой воды.

Дивіться дебют «Битви хорiв» на телеканалі «1+1» 10-го листопада

 

Для получения презентации со стоимостью предложения заполните форму запроса или звоните (044) 360-05-45,  360-00-43

 

 

Отправить запрос
  1. (обязательно)
  2. (обязательно)
  3. (адрес электронной почты обязательно)
  4. Captcha
 

Про́дакт пле́йсмент (англ. product placement, дословный перевод размещение продукции) — приём неявной (скрытой) рекламы, заключающийся в том, что реквизит, которым пользуются герои в фильмах, телевизионных передачах, компьютерных играх, музыкальных клипах, книгах, на иллюстрациях и картинах — имеет реальный коммерческий аналог. Обычно демонстрируется сам рекламируемый продукт либо его логотип, или упоминается о его хорошем качестве.

Википедия – свободная энциклопедия

Copyright © 2004-2016 INTERA
О КОМПАНИИ | ОТКРЫТЫЕ ПРОЕКТЫ | АРХИВ ПРОЕКТОВ | НАШИ КЛИЕНТЫ | КОНТАКТЫ