В ГЛАВНОЙ РОЛИ – ВАШ БРЕНД

Кіно та новий український бізнес

 

Той хто чув про product placement (продакт плейсмент – розміщення продукції) знає, що це різновид реклами за допомогою якого бренд (продукт, лого або згадування про продукт) інтегрується у сюжет художнього витвору. Найчастіше, зважаючи на свою популярність і масовість, використовується кіно. Річний обсяг product placement у Голлівуді становить близько 2 мільярдів доларів.

 

Як і чому product placement може буди корисним саме молодим українським компаніям?

 

preview

По-перше – вартість. Сьогодні є безліч маркетингових інструментів, що дозволяють зробити ваш продукт ближчим до кінцевого споживача. Їхня ефективність у більшості випадків залежить не тільки від кількості витрачених коштів, але й від майстерності цих витрат. Але, як не крути, кошти тут визначальний елемент. Product placement є найяскравішим прикладом того, як без мільйонного бюджету перевести відомий тільки відносно невеликому колу поціновувачів бренд в категорію must have для самої широкої аудиторії. А завдяки тому, що життєвий цикл фільму може продовжуватися десятки років, product placement слід вважати одночасно і важливою частиною сьогоднішньої рекламної кампанії і довгостроковою інвестицією.

 

По-друге – невідомість бренду як фактор успіху. З середини 80-х років минулого століття громадяни СРСР відкрили для себе світ голлівудського кіно, в якому, звісна річ, був product placement, який, у свою чергу, демонстрував їм безліч світових брендів. Одні з них, незважаючи на “залізну завісу”, були нашим глядачам знайомі, інші ж навіть не розглядалися як реальні – просто напис на стіні чи упаковці. Других була більшість. Але минуло зовсім небагато часу і люди, передивляючись улюблені стрічки, розуміли що той напис є ні чим іншим, як назвою відомого бренду, товарами якого вони користуються вже певний час. Деякі з тих людей розуміли чим обумовлений їхній вибір, інші вважали його цілком свідомим, але факт лишається фактом – ринок завойовувався ще до масової появи продукту і проведення широких рекламних кампаній. Саме таке завоювання ринку є зараз можливим для нових українських брендів: не треба кидати величезні кошти в телерекламу та вступати в нерівну битву з монстрами індустрії; інвестуйте поступово, але ефективно. Product placement дає вам цю можливість.

 

По-третє – унікальність. Не зважаючи на свою популярність у світі, якісний product placement є досить унікальним інструментом в Україні, і саме в цьому його додаткова цінність. Особливо беручи до уваги останні успіхи українського кіно: Канн та інші європейські фестивалі вже не перший рік відзначають роботи Мирослава Слабошпицького та Марини Вроди, досить суттєвий прорив у масовому кіно роблять Олесь Санін та Любомир Левицький. І все це — тільки початок. Творці нового українського кіно знаходяться на такому ж низькому старті, як і молоді українські компанії. І ті, і інші повні щирого бажання реалізуватися у новій реальності й тим самим допомогти ставленню нової України. Чи будуть їх дії ефективнішими, якщо вони об’єднають свої зусилля? Питання, звісно ж, риторичне.

 

Щоб почати співпрацю з кінематографістами вам варто лише озвучити своє бажання, написавши нам листа чи зробивши телефонний дзвінок. Після цього ви будете отримувати інформацію про фільми, що готуються до зйомок та вирішувати наскільки та чи інша пропозиція є привабливою з точки зору ціни, цільової аудиторії, художньої цінності.

 

Хай успіх завжди супроводжує ваш бізнес! 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Про́дакт пле́йсмент (англ. product placement, дословный перевод размещение продукции) — приём неявной (скрытой) рекламы, заключающийся в том, что реквизит, которым пользуются герои в фильмах, телевизионных передачах, компьютерных играх, музыкальных клипах, книгах, на иллюстрациях и картинах — имеет реальный коммерческий аналог. Обычно демонстрируется сам рекламируемый продукт либо его логотип, или упоминается о его хорошем качестве.

Википедия – свободная энциклопедия

Copyright © 2004-2016 INTERA
О КОМПАНИИ | ОТКРЫТЫЕ ПРОЕКТЫ | АРХИВ ПРОЕКТОВ | НАШИ КЛИЕНТЫ | КОНТАКТЫ